NABÓR Podinspektor ds. księgowości budżetowej
Written by admin, 25 listopada, 2016
WÓJT GMINY ŁUBNICE OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Podinspektor ds. księgowości budżetowej
w Urzędzie Gminy w Łubnicach, ul. Gen. Sikorskiego 102, 98-432 Łubnice
Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie, lub obywatelstwo Unii Europejskiej oraz obywatelstwo innych państw, jeśli ich obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
3) niekaralność prawomocnym wyrokiem za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe, a także za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego,
4) nieposzlakowana opinia,
5) posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku,
6) spełnia jeden z poniższych warunków :
a) wykształcenie wyższe ekonomiczne pierwszego lub drugiego stopnia i posiada co najmniej roczny staż pracy,
b) ukończyła średnią, policealną lub pomaturalną szkołę ekonomiczną i posiada co najmniej 2 letnią praktykę w księgowości,
c) jest wpisana do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów,
d) posiada certyfikat księgowy uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisów,
7) biegła obsługa komputera i programów word, exel,
8) znajomość ustaw: ustawa o finansach publicznych, ustawa o podatku od towarów i usług, ustawa o rachunkowości, ustawa o podatkach i opłatach lokalnych, ustawa o samorządzie gminy, ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, ordynacja podatkowa, kodeks postępowania administracyjnego.
Wymagania dodatkowe:
1) doświadczenie zawodowe w księgowości budżetowej lub pozabudżetowej ,
2) znajomość gospodarki finansowej jst, dyscypliny finansów publicznych, planu kont, oraz przepisów prawa: ustawy o zamówieniach publicznych,
3) znajomość zagadnień z zakresu pozyskiwania i rozliczania pozabudżetowych środków finansowych,
4) zaawansowana umiejętność obsługi komputera, znajomość programów finansowo-księgowych,
5) umiejętność sporządzania analiz danych statystycznych, tworzenia prognoz, zestawień, planów w oparciu o materiały źródłowe i przewidywane założenia,
6) samodzielność, kreatywność, sumienność, rzetelność, umiejętność sprawnego podejmowania decyzji, komunikatywność i umiejętność pracy w zespole, odporność na stres, umiejętność obsługi interesanta .
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) Prowadzenie całości spraw związanych z rachunkowością budżetową jednostki budżetowej gminy zgodnie z obowiązującymi przepisami.
2) Wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi z rachunku jednostki budżetowej gminy.
3) Dokonywanie wstępnej kontroli zgodności: operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym jednostki budżetowej oraz kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych w zakresie wstępnej kontroli formalnej i rachunkowej ..
4) Sporządzanie niezbędnych dla bieżącego zarządzania przez wójta sprawozdań miesięcznych i kwartalnych z realizacji planu finansowego.
5) Przygotowywanie projektów budżetu oraz harmonogramu dochodów i wydatków budżetu gminy zakresie prowadzonych spraw .
6) Sporządzanie planu finansowego i sprawozdań z jego wykonania oraz bieżące dokonywanie analizy w celu wprowadzenia korekty planów w trakcie realizacji budżetu .
7) Sporządzanie bilansu, prowadzenie sprawozdawczości budżetowej i podatkowej jednostki.
8) Sporządzanie sprawozdań finansowych jednostki budżetowej dla celów sporządzenia sprawozdań zbiorczych gminy do Regionalnej Izby Obrachunkowej i Głównego Urzędu Statystycznego oraz innych sprawozdań wymaganych odrębnymi przepisami.
9) Nadzorowanie i realizacja umów cywilnoprawnych i prowadzenie ich obsługi księgowej.
10) Należyte przechowywanie i zabezpieczanie dokumentów finansowo-księgowych.
11) Prowadzenie ewidencji księgowej wyposażenia, sprzętu oraz innych wartości rzeczowych nie stanowiących środków trwałych i ich umorzenia zgodnie z obowiązującymi przepisami.
12) Prowadzenie ewidencji księgowej środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych i ich umorzenia zgodnie z obowiązującymi przepisami.
13) Wykonywanie czynności administracyjnych oraz innych nie wymienionych wyżej zadań, które z mocy prawa lub przepisów wewnętrznych wydanych przez wójta należą do kompetencji księgowego.
Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku
Praca wykonywana w pełnym wymiarze czasu pracy – 1 etat. Stanowisko pracy usytuowane w budynku Urzędu Gminy w Łubnicach. Miejsce pracy w budynku nie jest dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych (brak windy i podjazdu). Stanowisko pracy jest związane z pracą przy komputerze.
Planowany termin zatrudnienia – 1 styczeń 2017 r.
Wymagane dokumenty:
• list motywacyjny,
• życiorys (CV),
• kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
• kserokopie dokumentów poświadczających staż pracy (świadectw pracy, zaświadczeń),
• kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie,
• kserokopie dokumentów poświadczających kwalifikacje i umiejętności,
• oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
• oświadczenie o niekaralności za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów, za przestępstwo skarbowe, a także za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego (w przypadku zatrudnienia należy przedłożyć zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego),
• oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na w/w stanowisku,
• oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego lub kserokopia dowodu osobistego,
• oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru zgodnie z ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zmianami).
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w terminie do dnia 09.12.2016r. do godz 1500
z dopiskiem na kopercie : „ Nabór na wolne stanowisko urzędnicze – Podinspektor ds. księgowości budżetowej”
1) osobiście w siedzibie Urzędu Gminy – sekretariat (1 piętro), lub
2) pocztą na adres – Urząd Gminy w Łubnicach , ul. Gen. Sikorskiego 102, 98-432 Łubnice.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http://www.bip.lubnice.akcessnet.net/ oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy w Łubnicach.
ZAŁĄCZNIKI:
WERSJA DO WYDRUKU
WERSJA EDYTOWALNA
Kalendarium Sesji i Komisji
Numery alarmowe
„CZYSTE POWIETRZE”
Biblioteka oraz świetlice wiejskie
PSZOK
Uchwały
Najnowsze wpisy
- Najlepsi absolwenci szkół podstawowych z Gminy Łubnice
- Płatność dla małych gospodarstw
- Zapytanie Ofertowe
- Obwieszczenie Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Sieradzu z dnia 04.08.2023 r. o wydanej decyzji utrzymującej w mocy decyzję Wójta Gminy Łubnice z dnia 26.06.2023 r., znak: RI.6220.1.2023.
- Rozwój edukacji przedszkolnej