Rejestr działalności regulowanej 2012
Written by admin, 29 czerwca, 2012
WPIS DO REJESTRU DZIAŁALNOŚCI REGULOWANEJ
W ZAKRESIE ODBIERANIA ODPADÓW KOMUNALNYCH
OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI
MIEJSCE ZAŁATWIENIA SPRAWY:
1. Urząd Gminy w Łubnicach
2. I – piętro
3. Pokój Nr 10
4. Telefon: /62/ 78 47 027 wew. 27
WYMAGANE DOKUMENTY:
1. Wniosek o wpis do rejestru powinien zawierać:
1) firmę, oznaczenie siedziby i adres albo imię, nazwisko i adres przedsiębiorcy;
2) numer identyfikacji podatkowej (NIP);
3) numer identyfikacyjny REGON, o ile przedsiębiorca taki numer posiada;
4) określenie rodzaju odbieranych odpadów komunalnych.
2. Do wniosku o wpis do rejestru dołącza się dowód uiszczenia opłaty skarbowej oraz
oświadczenie o spełnieniu warunków wymaganych do wykonywania działalności w
zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości o następującej treści:
„Oświadczam, że:
1) dane zawarte we wniosku o wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie
odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości są kompletne i zgodne z prawdą;
2) znane mi są i spełniam warunki wykonywania działalności w zakresie odbierania
odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, określone w ustawie z dnia 13
września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2012 r. poz.
391).”.
3. Oświadczenie, o którym mowa powyżej, powinno zawierać także:
1) firmę, oznaczenie siedziby i adres albo imię, nazwisko i adres przedsiębiorcy;
2) oznaczenie miejsca i datę złożenia oświadczenia;
3) podpis przedsiębiorcy lub osoby uprawnionej do reprezentowania przedsiębiorcy ze wskazaniem imienia i nazwiska oraz pełnionej funkcji.
OPŁATY SKARBOWE:
1. Opłata skarbowa za wpis do rejestru działalności regulowanej: 50,00zł – Cz. I. ust. 36 pkt 9a) załącznika do ustawy z dnia 16 listopada 2006r. o opłacie skarbowej (Dz. U. Nr 225, poz.1635 z późn. zm.) – przedsiębiorcy, którzy w dniu 1 stycznia 2012r. posiadają zezwolenie na odbieranie odpadów komunalnych, są zwolnieni z wnoszenia opłaty skarbowej.
2. Opłatę należy uiścić na konto bankowe Urzędu Gminy Łubnice: SBL Kępno O/Łubnice 75841300000800040420000009.
3. Dowód wpłaty należy dołączyć do wniosku.
CZAS ZAŁATWIENIA SPRAWY:
Nie dłużej niż 7 dni od daty złożenia wniosku wraz z wymaganymi załącznikami.
ODBIÓR DECYZJI ORAZ TRYB ODWOŁAWCZY:
Zaświadczenie można odebrać w Urzędzie Gminy w Łubnicach, 98 – 432 Łubnice,
ul. Gen.W.Sikorskiego 102, pokój nr 10 lub zostaje ono wysłane pocztą za
zwrotnym potwierdzeniem odbioru na adres wnioskodawcy (forma odbioru do
uzgodnienia).
PODSTAWA PRAWNA:
Ustawa z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. 2012, poz. 391) – art. 9b ust.1 i 2, art. 9c.
Załączniki do pobrania:
– Karta – wpis do rejestru działalności regulowanej
– Oświadczenie – do wniosku o wpis do rejestru działalności regulowanej
– Wniosek o wpis do rejestru działalności regulowanej
– Wniosek o zmianę wpisu do rejestru działalności regulowanej
Kalendarium Sesji i Komisji
Numery alarmowe
„CZYSTE POWIETRZE”
Biblioteka oraz świetlice wiejskie
PSZOK
Uchwały
Najnowsze wpisy
- Najlepsi absolwenci szkół podstawowych z Gminy Łubnice
- Płatność dla małych gospodarstw
- Zapytanie Ofertowe
- Obwieszczenie Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Sieradzu z dnia 04.08.2023 r. o wydanej decyzji utrzymującej w mocy decyzję Wójta Gminy Łubnice z dnia 26.06.2023 r., znak: RI.6220.1.2023.
- Rozwój edukacji przedszkolnej